Pochvaly, stížnosti
Způsob přijímání a vyřizování stížností klientů Rodičovské linky
Každý klient, ale i kdokoliv má právo podat stížnost na průběh a kvalitu služby Rodičovské linky a E-mailové poradny. Stížnost můžete podat pouze písemně poštou nebo e-mailem.
A) Přijímání stížnosti během poskytování služeb
V případě, že chcete v průběhu hovoru na Rodičovské lince podat stížnost, konzultant je povinen vám předat informace, jak a kam písemnou stížnost máte podat.
B) Přijímání stížnosti po ukončení poskytování služeb
Po ukončení poskytování služeb Rodičovské linky můžete podat písemnou stížnost přímo u vedoucího Rodičovské linky, která by měla obsahovat tyto náležitosti: datum podání stížnosti, obsah stížnosti a vaše kontaktní údaje.
Stížnost zašlete na adresu:
Linka bezpečí, z. s.
Ústavní 95, Praha 8
181 02
nebo na e-mail: info@linkabezpeci.cz
Stížnost můžete odeslat i prostřednictvím tohoto formuláře:
(do pole e-mail prosím uveďte Vaši e-mailovou adresu)
Způsob řešení stížnosti
-
Stížnost je zaevidována do evidence stížností.
-
Stížnost musí být vyřízena do 1 měsíce od jejího podání.
-
Po vyřešení stížnosti je podavatel o výsledku písemně informován.
-
Pokud nebudete se způsobem řešení stížnosti spokojen/a, můžete se odvolat k vedení Sdružení Linka bezpečí.